Kosmiczny Podcast nr 0 – 18.09.2016

Przed Wami pierwszy odcinek naszego nowego Kosmicznego Podcastu – to faktycznie nazwa wymyślona jakieś 10 sekund przed rozpoczęciem nagrania, ale przecież nie o nazwę tu chodzi – „Nie o to tu chodzi” jest zdecydowanie głównym przesłaniem tego odcinka. Dlaczego? Musicie dotrwać do końca.

Oczywiście jest to nasze pierwsze podejście do tematyki tworzenia podcastu – dlatego wątki się urywają, prowadzący się plączą w zeznaniach, wkrada się gdzieś „polityka” i generalnie jest mało profesjonalnie. Nie obiecujemy jednak, że kiedykolwiek będzie dużo lepiej. Może trochę lepiej, ale niewiele lepiej.

Jesteśmy przygotowani na siarczystą krytykę (o ile przygotowanie w moim przypadku to wyłączenie komputera, a w przypadku Krzyśka ucieczka na siłownię). 🙂

A tak naprawdę liczymy na konstruktywną krytykę z Waszej strony, sugestie, porady – co powinniśmy zrobić, aby lepiej Wam się słuchało. Ponadto zapraszamy także do przesyłania pytań astronomiczno-kosmicznych na info@pulskosmosu.pl – postaramy się w każdym odcinku na kilka pytań odpowiedzieć. Jeżeli natomiast jesteście Patronami Pulsu Kosmosu – macie gwarancję uzyskania odpowiedzi na swoje astronomiczno-kosmiczne pytania (dlaczego powtarzam astronomiczno-kosmiczne? Posłuchajcie pierwszego odcinka).

Patronem Pulsu Kosmosu można zostać już od 5 PLN miesięcznie na portalu Patronite.pl (http://www.patronite.pl/pulskosmosu)

Aby zasubskrybować nasz Podcast na Twoim urządzeniu mobilnym z systemem Android kliknij poniżej.

Subscribe on Android

Tymczasem – zapraszamy do słuchania!

Jeżeli natomiast nie przepadacie za takimi wynalazkami jak Soundcloud możecie zawsze posłuchać naszego podcastu na starym, dobrym Youtube!

Zachęcamy do polubienia filmu i zasubskrybowania kanału, aby zawsze być na bieżąco z najnowszymi materiałami.