Naukowe Pesto nr 1 – sonda Dawn, czarne dziury i 20 lat Pathfindera

Naukowe Pesto to jeden z nowych pomysłów Pulsu Kosmosu. To nowy podcast traktujący o astronomii, ale nie tylko. Znajdziecie tutaj naprawdę szeroki wybór materiałów. Co sobotę będziemy Wam robić subiektywne podsumowanie astronomicznych doniesień z kończącego się tygodnia. Czasami trafią się recenzje, czasami rozmowy na tematy z innych dziedzin nauki, a czasami nawet wyjdziemy poza naukę i stawimy czoła kulturze i sztuce. Mamy nadzieję, że spodoba się Wam taka luźna formuła programu. Jednocześnie pójdziemy trochę wbrew trendom i postaramy się stylizować podcast na audycję radiową, a nie na popularne obecnie kanały YT. Trochę spokojniej, wolniej, ciszej, ale mam nadzieję – równie przyjemnie.

Niezależnie od Naukowego Pesto wkrótce powróci także Kosmiczny Podcast gdzie pojawią się przede wszystkim wywiady z naukowcami, autorami i przedstawicielami sektora kosmicznego. Niestety tutaj często jesteśmy uzależnieni od napiętego grafika naszych gości stąd ciężko zaplanować i określić kiedy pojawi się każdy kolejny wywiad. Stąd też idea stworzenia częstszego i bardziej regularnego Naukowego Pesto.

Możecie szukać nas w aplikacjach do słuchania podcastów oraz oczywiście na portalu YouTube. Zachęcamy do subskrypcji.