star-wars-7-trailer

Jeden jedyny raz odejdę od tematyki czysto astronomicznej, ale myślę, że warto to uwiecznić także tutaj.

Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że przestrzeń kosmiczna ważna jest nie tylko dla astronomów i miłośników astronomii, lecz także dla naszych posłów. A przynajmniej tak wnioskuję po treści interpelacji nr 34164 w której to jeden z posłów PO zwraca się do Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego o zwrócenie się do dystrybutora filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” o przyspieszenie premiery filmu zaplanowanej na 25 grudnia br.

Niepokój posła budzi fakt, że film będzie miał premierę w większej części świata już 18 grudnia i między tym dniem a dniem premiery w Polsce z pewnością tysiące ludzi obejrzą wersję piracką nie mogąc się doczekać filmu.

Jak to skomentować?

Apeluję do posła, aby od 18. grudnia do 25. grudnia intensywnie śledził tylko artykuły publikowane na Pulsie Kosmosu, gdzie będzie mógł nasycić się kosmosem i pozytywnie naładować przed filmem. Ze swej strony obiecuję, że nie opublikuję tu ani jednego spoilera filmu i tym samym nie zepsuję seansu!

Cała treść interpelacji poselskiej tutaj. Życzę miłej lektury!