W przestrzeni kosmicznej ryzyko znalezienia się w blasku innego obiektu to ryzyko zawodowe. Powyższe zdjęcie wykonane za pomocą Kosmicznego Teleskopu Hubble’a przedstawia galaktykę NGC 7250. Pomimo faktu, że sama w sobie jest niesamowicie ciekawa – występują w niej obszary gwiazdotwórcze, a i odnotowywano w niej wybuchy supernowych – to jednak pozostaje galaktyką tła dla niesamowicie jasnej gwiazdy, która stara się ją przyćmić.

Jasny obiekt tworzący pierwszy plan tego zdjęcia to pojedyncza, rzadko badana gwiazda TYC 3203-450-1  w Gwiazdozbiorze Jaszczurki (Lacerta). Gwiazda ta znajduje się znacznie bliżej nas niż dużo bardziej odległa galaktyka.

Tylko w ten sposób zwyczajna gwiazda może przyćmić całą galaktykę składającą się z miliardów gwiazd. Astronomowie badający odległe obiekty nazywają takie gwiazdy gwiazdami pierwszego planu i zazwyczaj za nimi nie przepadają, bowiem ich jasny blask zanieczyszcza słabe promieniowanie odleglejszych, interesujących obiektów.

W tym przypadku TYC 3203-450-1 znajduje się milion razy bliżej nas niż NGC 7250, która leży 45 milionów lat świetlnych od Ziemi.