„Nadejszla wiekopomna chwiła…” jak mawiał Kazimierz Pawlak kilkadziesiąt lat temu.

Po wielu solo próbach i niepowodzeniach postanowiłem zewrzeć szeregi z Adamem Adamczykiem z portalu Kwantowo.pl i razem zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego, niezależnego podcastu naukowego i okołonaukowego. Będzie dużo o kosmosie i fizyce, ale nie będziemy się ograniczać tylko do tego i od czasu do czasu zagoszczą u nas także inne nauki przyrodnicze.

Podcast przed chwilą pojawił się na portalu Spreaker, Spotify oraz iTunes. W ciągu kilku dni pewnie zindeksuje się na Google Podcasts. Zachęcamy do subskrypcji podcastu, abyście otrzymali powiadomienie o każdym kolejnym odcinku gdziekolwiek najczęściej słuchacie podcastów.

O kolejnych odcinkach znajdziecie informacje także na Facebooku i Twitterze, do których linki znajdziecie poniżej. Jeżeli natomiast nie jesteście miłośnikami słuchania czegokolwiek na urządzeniach mobilnych – zachęcamy do subskrypcji kanału YouTube.

W międzyczasie zabieramy się za poprawę naszego warsztatu i szukanie materiału do kolejnego odcinka!

Spreaker:

Spotify:

Zachęcamy do polubienia naszych profili na portalach Facebook oraz Twitter.