Niczym płatki śniegu, gwiazdy tworzące gromadę kulistą NGC 6441 błyszczą spokojnie na nocnym niebie. Gromada znajduje się około 13 000 lat świetlnych od centrum Drogi Mlecznej. Ciężko stwierdzić ile dokładnie gwiazd znajduje się w trej gromadzie. Badacze szacują, że wszystkie te gwiazdy mają masę około 1,6 mln mas Słońca, co oznacza, że NGC 6441 jest jedną z najmasywniejszych i najjaśniejszych gromad kulistych w Drodze Mlecznej.

Wewnątrz gromady NGC 6441 znajdują się cztery pulsary, które obracają się wokół własnej osi w trakcie zaledwie kilku milisekund. Wewnątrz mgławicy znajduje się także mgławica planetarna JaFu 2. Mimo swojej nazwy, mgławice planetarne nie mają zasadniczo nic wspólnego z planetami. Mgławice planetarne stanowią tylko etap ewolucji gwiazd o średniej masie i trwają zaledwie kilkadziesiąt tysięcy lat, co w skali astronomicznej jest dosłownie mrugnięciem oka.

Wokół Drogi Mlecznej krąży około 150 gromad kulistych. Gromady takie zawierają jedne z najstarszych gwiazd w galaktyce, ale szczegóły ich powstania i ewolucji wciąż pozostają poza zasięgiem astronomów.